Beszámoló a Messe Bilanz müncheni Expo-ról
Ispo München; a fenntarthatóan fontos találkozóhely
„Teljes lelátók, fontos megbeszélések.” - Ez az általános értékelés az Ispo München közel három év kényszerszünet utáni újraindulása után. A vásár mint textiliparági találkozóhely kiemelt jelentőséggel bír. Elsősorban outdoor ruházatot képviselő brand-ek jelennek itt meg. A kiállítók idén újra találkozhattak legfontosabb ügyfeleikkel, beszélgettek közös projektekről és arról, hogy a következő év kihívásait hogyan lehet partnerségben kezelni. Beszéltek az ügyfelek növekvő érdeklődéséről a fenntarthatóság iránt, de a megnövekedett készletekről is.
Ki jön? Ki marad? Mi megy? És: Mit kell a sport- és outdoor-márkáknak letenniük az asztalra, hogy megnyerjék a holnap vásárlóit? Ezek voltak a témái a TextilWirtschaft beszélgetésének a Ispo München-en.
November 28. és 30. között 117 országból összesen mintegy 40 000 szakmabeli látogató vett részt a müncheni Ispo kiállításon. A látogatók 73%-a külföldről érkezett. Az első 5 résztvevő ország Németország, Olaszország, Franciaország, Nagy-Britannia és Ausztria volt.
A vásár új központi eleme, a B2-es csarnokban található Future Lab különösen forgalmas volt. A Future Lab a Nagyszínpadon, a Fenntarthatósági Központban zajló beszélgetésekkel színesítette az eseményt.
A fenntarthatóságra fektetett kiemelt hangsúlyt a többi csarnok standjain is lehetett érezni. Például a Rab® outdoor ruházati brand esetében; "Jelenlétünket itt a Material Facts projektünkre összpontosítjuk" - magyarázza Sarah Kampf, a vállalat szóvivője. "Szeretnénk a vásárlók számára átlátható, a tápanyagtáblázathoz hasonló tényeket nyújtani a ruházatról. Ez az információ a terméken található QR-kód segítségével érhető el. "Azt, hogy az újrahasznosított anyagok aránya megfelel-e a vásárló fenntarthatóbb termék iránti igényének, már csak ő tudja megítélni.”
A rendezvény kiemelt platformmal szolgál az outdoor márkák számára és idén is remek lehetőséget adott az iparág jövőbeni kihívásainak és lehetőségeinek megvitatására.
„Teljes lelátók, fontos megbeszélések.” - Ez az általános értékelés az Ispo München közel három év kényszerszünet utáni újraindulása után. A vásár mint textiliparági találkozóhely kiemelt jelentőséggel bír. Elsősorban outdoor ruházatot képviselő brand-ek jelennek itt meg. A kiállítók idén újra találkozhattak legfontosabb ügyfeleikkel, beszélgettek közös projektekről és arról, hogy a következő év kihívásait hogyan lehet partnerségben kezelni. Beszéltek az ügyfelek növekvő érdeklődéséről a fenntarthatóság iránt, de a megnövekedett készletekről is.
Ki jön? Ki marad? Mi megy? És: Mit kell a sport- és outdoor-márkáknak letenniük az asztalra, hogy megnyerjék a holnap vásárlóit? Ezek voltak a témái a TextilWirtschaft beszélgetésének a Ispo München-en.
November 28. és 30. között 117 országból összesen mintegy 40 000 szakmabeli látogató vett részt a müncheni Ispo kiállításon. A látogatók 73%-a külföldről érkezett. Az első 5 résztvevő ország Németország, Olaszország, Franciaország, Nagy-Britannia és Ausztria volt.
A vásár új központi eleme, a B2-es csarnokban található Future Lab különösen forgalmas volt. A Future Lab a Nagyszínpadon, a Fenntarthatósági Központban zajló beszélgetésekkel színesítette az eseményt.
A fenntarthatóságra fektetett kiemelt hangsúlyt a többi csarnok standjain is lehetett érezni. Például a Rab® outdoor ruházati brand esetében; "Jelenlétünket itt a Material Facts projektünkre összpontosítjuk" - magyarázza Sarah Kampf, a vállalat szóvivője. "Szeretnénk a vásárlók számára átlátható, a tápanyagtáblázathoz hasonló tényeket nyújtani a ruházatról. Ez az információ a terméken található QR-kód segítségével érhető el. "Azt, hogy az újrahasznosított anyagok aránya megfelel-e a vásárló fenntarthatóbb termék iránti igényének, már csak ő tudja megítélni.”
A rendezvény kiemelt platformmal szolgál az outdoor márkák számára és idén is remek lehetőséget adott az iparág jövőbeni kihívásainak és lehetőségeinek megvitatására.